Please enter a search term:

  • Digitaalse konverteerimise kulud:

    Mis maksab digitaalne ümberehitus? Oleme selle teile selle näidisarvutuse abil lahti kirjutanud. Mida me teile lubame: Me jääme teiega kokkulepitud eelarve piiridesse.

    Lisateave siin!

Millised on veebilehe loomise kulud agentuuri poolt?

Loomulikult ei ole sellele küsimusele võimalik anda üldist vastust. Sellegipoolest saab agentuuri veebilehe projekti kulusid üsna hästi ette hinnata, tuginedes mõnele põhipunktile.

Põhimõtteliselt sõltuvad kulud sellest, millist tüüpi veebisaiti te silmas peate. Reeglina tuleb suhteliselt madalate kuludega arvestada vaid siis, kui teil on vaja ainult blogi. Tüüpiline Interneti-positsioon ettevõtete jaoks on kulude poolest keskmises suurusjärgus. Sellele järgnevad e-kaubanduse ala ja liikmete ala. Kuluskaala tipus on veebirakendus. See astmestik tuleneb eelkõige vastava projekti keerukusest ja sellega seotud raha-, aja- ja oskusteabekulutustest. Mida rohkem neid ressursse on ettevõttes olemas või mida rohkem ressursse teeb ettevõte ise kättesaadavaks, seda odavam on veebilehe realiseerimine. Siinkohal kehtib ettevõttesisese tulemuslikkuse põhimõte.

Sest kui teil on vastav oskusteave ettevõttesiseselt olemas ja saate selle ka sellisele projektile määrata, ei ole loomulikult vaja tellida uue veebilehe programmeerimisega agentuuri. Küll aga võite vajada tuge veebimajutuse, strateegiliselt õige internetiturunduse või kolmandate osapoolte süsteemide integreerimise osas. Hea agentuur pakub teile täpselt seda tuge, mida vajate, et saavutada oma veebisaidiga maksimaalne edu.

Nüüd on teil juba ligikaudne ülevaade veebilehe loomise kuludest agentuuri poolt. Järgnevalt saate lugeda üksikutest teguritest, mis määravad, kui palju te lõpuks maksma peate, milliseid jooksvaid kulusid peaksite ootama ja muid olulisi fakte sel teemal.


Oma veebidisainer, vabakutseline või internetibüroo?

Väga vähestel ettevõtetel on veebidisainer ettevõttesiseselt olemas. Reeglina ei tasu sellist spetsialisti veebilehe projekti jaoks palgata.

Esimene ja kõige kuluefektiivsem alternatiiv ettevõttesisesele veebidisainerile on vabakutselise töötaja palkamine. Sageli on aga veebilehe kasutajaliidese loomiseks vaja enamat kui lihtsalt disainerit. Teil on vaja ka programmeerijat, et luua olulisi funktsioone, ja veebiturunduse eksperti, et tagada, et teie veebisait tõesti pikemas perspektiivis edukalt töötaks. Sellega seoses on oluline, et teil endal oleks projektijuhtimise kogemus ja/või teadmised kasutatavuse, kasutajakogemuse, SEO jne kohta või et teie meeskonnas oleksid vastavad spetsialistid. Paljud vabakutselised programmeerivad rangelt kliendi spetsifikatsioonide järgi - kuid strateegiasse panustate teie kui klient. Planeerige selleks alati madalat neljakohalist summat.

Kui hindate igakülgset nõustamist, siis on agentuur parem valik. Seal töötavad veebidisainerid, programmeerijad ja veebiturundajad teie veebiprojekti kallal koos. Siin pannakse teie nõuded täpselt kirja, teile näidatakse, mis on võimalik ja mis on vajalik, ning lõpuks koordineerivad spetsialistid üksikuid tööetappe nii, et saavutate kõige tõhusamal viisil maksimaalselt kasuliku tulemuse.

Ja mida maksab professionaalne koduleht, mille tellite agentuurilt? Investeering võib ulatuda hästi viiekohalisse suurusjärku, veebirakenduse puhul võib see ulatuda isegi kuuekohalisse summasse. Loe edasi, et teada saada, millised on kulud üksikasjalikult. Kuid kõigepealt paar sõna selle kohta, kuidas valida õige teenusepakkuja.


Kulusid mõjutavad tegurid

Vaatleme nüüd tegureid, mis mõjutavad veebisaidi loomise kulusid. Erijuhtudel võib olla, et lisanduvad muud kulud. Peaaegu alati peaksite siiski arvestama järgmiste punktidega.

  • Individuaalsed vajadused

Kõigepealt sõltub väga palju sellest, mida te vajate ja kui kallis teie veebileht tegelikult saab olema. Me andsime teile selle artikli alguses juba ligikaudse orientatsiooni: Klassifikatsioon ulatub blogist veebirakendusteni. Nende vahel on aga veel palju mänguruumi või mõned hädavajalikud vajadused konkreetsete veebisaidi eesmärkide saavutamiseks, mis võivad tähendada kõrgemat hinda.

Rusikareeglina võib öelda, et mida keerulisem peab veebileht olema, seda kallim on see. Selleks, et hoida kulud võimalikult madalad ja saavutada siiski võimalikult suur edu, tuleks hoolikalt läbi mõelda vastus järgmisele küsimusele:

  1. Millist kasu peaks veebileht minu ettevõttele ja kasutajatele tooma?
  2. Mis on nende eesmärkide saavutamiseks tegelikult vajalik?
  3. Kas teil on juba olemas ettevõtte kujundus?

Corporate Design on väga oluline teie ettevõtte äratundmisväärtuse jaoks. Tuntus peab olema juba antud, et teie Interneti-käsitlus oleks tegelikult teie ettevõttega seotud.

Lisaks sellele soodustab vastavalt ühtne ettevõtte välimus brändi kujunemist ja ettevõtte aktsepteerimist klientide poolt. See omakorda toob kaasa oluliselt suurema tõenäosuse, et nad ostavad uuesti või samastuvad teie toodetega, visioonidega, väärtustega jne.

Kui veebilehe jaoks tuleb luua ka ettevõtte kujundus, on see loomulikult seotud lisakuludega.

  • Milliseid turvameetmeid tuleb võtta?

Sõltuvalt veebisaidi tüübist on olulised erinevad turvastandardid. Üldiselt peab kaubanduslikel veebisaitidel olema piisav krüpteerimine.

HTTPS-krüpteerimine koos vastava SSL-sertifikaadiga on juba ainuüksi sel põhjusel kohustuslik. Seda seetõttu, et veebilehitsejad hoiatavad külastajaid veebisaitide eest, mis ei ole piisavalt kaitstud. See heidaks muidugi teie ettevõttele halba valgust.

Veebipoe puhul lähevad nõuded veelgi kaugemale. Siin tuleb erilist tähelepanu pöörata turvalistele makseviisidele ja DSGVO-le vastavale andmekaitsele.

  • Tarkvara paigaldamine

CMS tuleb kõigepealt paigaldada veebiruumi, enne kui see on kättesaadav. See toimub tavaliselt suures osas automaatselt. Lisakulusid ei kaasne.

Süsteemi seadistamine või kohandamine teie kui lõppkasutajate vajadustele ei toimu siiski ilma teie sekkumiseta.

Hea agentuur tagab ka optimaalse kasutatavuse tagaküljel, mis tähendab, et eriti olulised funktsioonid peavad olema kiiresti kättesaadavad. Arvutage siinkohal individuaalset vaeva.

  • Kus on hostimise koht?

Hostingupakkujaid on kümneid ja kümneid. Hinnad on väga erinevad. Veebilehte saab eriti odavalt majutada, kui on olemas oma veebiserverid. Harvemal juhul on need eeldused siiski antud.

Oma veebiagentuuri serverid on optimaalne alternatiiv. Siin saate tavaliselt täpselt neid teenuseid, mida tegelikult vajate, ja ei maksa erinevate pakettide funktsioonide eest, mis on teile tegelikult kasutud - nagu see on sageli välishosteritega.

  • Kas on vaja integreerida kontakt- ja suhtlemisvõimalusi?

See, et kõik olemasolevad kontaktandmed peaksid olema veebilehel nähtaval kohal, ei ole ammu küsimus. Ka (potentsiaalsed) kliendid ootavad tänapäeval üha enam otseseid suhtlemisvõimalusi.

Kui see on teie sihtrühma puhul nii, siis peaks teil olema integreeritud vastavad funktsioonid, nagu live-chat, chat-bot, videovestlus jne. Suhtluskanalite valik sõltub teie tüüpiliste külastajate eelistustest. Või ka teie nõudest eristuda konkurentidest.

  • Milline multimeediumisisu on veebisaidi osa?

Üks olulisemaid veebisaitide edutegureid on tänapäeval lisaväärtusega sisu pakkumine. Ühelt poolt on vaja luua silmapaistvat multimeediasisu, millel on interaktsioonipotentsiaal.

Teisest küljest on vaja ka luua selle sisu jaoks optimaalsed keskkonnad või asukohad. Mõlemad on seotud märkimisväärsete kuludega.

  • Kas SEO peaks toimuma samal ajal?

(Potentsiaalsed) kliendid otsivad tänapäeval tavaliselt kõigepealt lahendusi veebist, kui neil on probleem või soov. Google on sageli esimene pöördumine, nii et uuel veebisaidil peaksid kohe alguses olema ideaalsed eeldused hea leitavuse tagamiseks Google'i edetabelis.

Kuigi SEO on seotud täiendavate kuludega, on sellel ka suur majanduslik tähtsus.

  • Kas on vaja ühendada kolmanda osapoole süsteemid?

Oma veebilehe ühendamine teiste süsteemidega on sageli isegi täiesti mõistlik.

Näiteks võib veebisaidile integreeritud chatiga päringute toetamine pakkuda eriti sihipärast tuge, kui on integreeritud kliendisuhete haldamise (CRM) süsteem. Või saab ühendada turunduse automatiseerimise, et muuta liiderid klientideks ilma suurema vaevata, kuid maksimaalse kasuga.


Millised on veebilehe haldamise jooksvad kulud?

Lisaks ühekordsetele kuludele, mis on seotud CMSi loomisega, veebidisainiga, kolmandate osapoolte rakenduste integreerimisega jne, kaasnevad veebilehega peaaegu alati ka jooksvad kulud.

  • Domeeni kulud

Domeen on põhimõtteliselt teie veebisaidi aadress. Domeenide kohta sõlmitakse tavaliselt rendileping.

  • Hostingukulud

Rendikulud tekivad ka serverite eest, kus teie veebisaiti majutatakse. Need hõlmavad nende käitamiseks vajalikku energiat ja regulaarset hooldust.

  • Online-turundus

Veebisaidi kogu potentsiaali saab realiseerida ainult veebiturunduse kaudu.

See on tüüpiline näide: Kui soovite parandada oma veebisaidi järjestust, et veenda rohkem kliente oma veebisaidist, peate teostama sihipärast otsingumootori optimeerimist (SEO). Tõenäosus, et teie veebisait vajub veebi avarustes ilma asjakohase optimeerimiseta, on tegelikult väga suur. Üldiselt on veebiturundus pidev protsess. Seega on sellega alati seotud kulud.

  • Hooldus ja tugi:

Teie veebisaiti tuleb tehniliselt ajakohastada. Ainult siis on see pikaajaliselt toimiv ja turvaline. Riskide minimeerimiseks kasutage professionaalse teenusepakkuja tuge.

  • SSL-sertifikaadid

SSL-sertifikaat kuulub sageli veebimajutuse juurde. Siiski on tasulised SSL-sertifikaadid või TLS-sertifikaadid mõistlikud eelkõige tundlike andmete ja protsesside puhul. Lisaks tüüpilistele ja sageli tasuta domeeni kinnitavatele sertifikaatidele on olemas ka sellised, mis võimaldavad organisatsiooni tuvastada.


CMS, veebipoodide & Co. veebiarenduse kulud.

Sisuhaldussüsteemid (CMS) ja veebipoed on avatud lähtekoodiga tasuta kättesaadavad. Seega võite arvata, et sisuhaldussüsteemide, veebipoodide, veebirakenduste, rakenduste & co. veebiarenduse kulud ei maksa palju raha, eks?

Sisuhaldussüsteemi loomisega kaasnevad erinevad ülesanded. See, milliseid ülesandeid te ise ette võtate ja milliseid lasete teha kolmandatel isikutel, on teie enda otsustada:

  • Kõigepealt tuleb teil paigaldada veebiserverisse toimetussüsteem või veebipood. Ja just siinkohal jõuavad paljud juba oma tehniliste piirideni. Paljud veebimajutuse pakkujad pakuvad neid avatud lähtekoodiga rakendusi oma serveritesse eelinstalleerituna. Mõne klikiga saab sisuhaldussüsteemi või veebipoe käima panna.
  • Rakenduse disain ei ole veel valmis. Seetõttu peate te ise looma stardilehtede, ülevaatelehtede, kategooria- ja detaililehtede jne mallid. Selleks on tavaliselt vaja tehnilisi teadmisi ja kogemusi HTML, CSS, PHP, Java & Co. valdkonnas.
  • Kas soovite kohandada oma sisuhaldussüsteemi või veebipoodi? Siis on teil vaja veel rohkem teadmisi HTML, CSS, PHP, Java & Co kohta.

Ja just siin tulevad mängu veebiagentuurid. Nad on selle valdkonna spetsialistid ja pakuvad veebirakenduste seadistamist või veebiarendust teenusena. Ja selle eest tuleb maksta.

Millised kulud tekivad?

Loomulikult sõltub teie vajadustest, millised kulud teile tekivad. Kas olete huvitatud olemasoleva süsteemi kohandamisest või selle loomisest nullist? Kas soovite oma individuaalsete nõuete rakendamist süsteemile? Kõik need tegurid võivad suuresti mõjutada veebisaidi arendamise kulude liiki ja suurust.


Kodulehe arendamine koos digitaalagentuuriga

Protsessi kõige olulisemad sammud

Lõpetuseks oleme teile (lihtsustatud kujul) kokku võtnud, kuidas kulgeb tüüpiline veebisaidi projekt. Selle protsessi tundmine on oluline, et hinnata projekti ulatust ning sellega seotud aega ja (inim)tööjõudu.


Toetame teid hea meelega, et muuta teie veebipositsioon konkurentsivõimeliseks ja tulevikku suunatud:

  • Milline on teie veebilehe positsioon võrreldes kõige tugevamate konkurentidega? Teeme tasuta TYPO3-uuenduskontrolli ja määratleme koos teiega edule suunatud eesmärgi.
  • Seejuures nõustame teid oma ulatusliku oskusteabega teie veebisaidi kasutajakogemuse ja kasutajajuhtimise teemadel. Nii saame aidata teil pakkuda oma klientidele optimaalset kasutuskogemust.
  • Meie kogenud veebiarendajad rakendavad teie jaoks hea meelega teie individuaalsed soovid - olgu selleks siis laienduste, reageerivate veebisaitide, rakenduste või kasutajaliideste arendamine.
  • Kas vajate uut veebisaiti? Pole probleemi. Koos teiega leiame teile sobiva sisuhaldussüsteemi ja alustame nullist.
  • Meie tugimeeskond on alati saadaval, et pakkuda tehnilist ja redaktsioonilist tuge ning regulaarset koolitust.