Please enter a search term:

Microsoft Dynamics: parim turunduse automatiseerimise lahendus B2B-ettevõtetele

See on juba nimes: Microsoft Dynamics loob suurt paindlikkust ja paindlikkust, ühendades andmed, protsessid ja meeskonnad intelligentsete ärirakendustega. Dynamicsiga panete aluse hüper-võrgustunud ettevõttele ja sobitute sujuvalt tuttavasse Office 365 keskkonda.

Miks Microsoft Dynamics teie B2B-ettevõtte jaoks?

Microsoft Dynamics on juhtiv turunduse automatiseerimise ja CRM-platvorm, mis on loodud spetsiaalselt B2B-ettevõtete vajaduste rahuldamiseks. Tänu sujuvale integreerimisele Microsofti ökosüsteemi ja paljudele funktsioonidele võimaldab see ettevõtetel muuta oma turundus-, müügi- ja klienditeenindusprotsesse tõhusamaks ja tulemuslikumaks.

Mõned Microsoft Dynamics'i peamised eelised B2B-ettevõtetele on järgmised:

  • Turunduskampaaniate tõhus automatiseerimine
  • Klienditeabe tsentraliseerimine
  • Isikupärastatud kliendiprofiilide loomine
  • Põhjalikud analüüsi- ja aruandlusfunktsioonid
  • Müügiprotsesside ja klienditeeninduse parandamine


Saatke oma klientidele ja potentsiaalsetele klientidele õiget teavet ja sobivaid sõnumeid õigel ajal ideaalse kanali kaudu:

  • Segmenteerige oma kliendid või kontaktid erinevate kriteeriumide alusel.
  • Võimaldage rist- ja mitmekanalilist turundust ja viige seda läbi
  • Automatiseerige korduvaid turundustegevusi
  • Planeerige ja avaldage postitusi sotsiaalvõrgustikes (sotsiaalmeedia)
  • Kas online, offline või hübriidüritused: Kulusid, osalejaid, esinejaid ja ruume saab hõlpsasti hallata
  • Selged armatuurlauad ja muud hinnangud aitavad teil jälgida kogu olulist teavet.
  • Kontaktide ajalugu kliendi kohta saab graafiliselt kuvada ja jälgida.

Kogenud digiagentuurina tunnetame põhjalikult B2B-ettevõtete nõudeid ja pakume igakülgset tuge Microsoft Dynamics Marketing Automation ja CRM-i rakendamisel. Meie põhipädevuste hulka kuuluvad:

  • Strateegiline Nõustamine

Aitame teil määratleda oma turundus-, müügi- ja klienditeeninduse eesmärgid ning töötada välja kohandatud Microsoft Dynamicsi strateegia.

  • Rakendamine

Me juurutame Microsoft Dynamics'i platvormi teie ettevõttes ja integreerime selle teie olemasolevatesse süsteemidesse ja protsessidesse.

  • Koolitus ja Tugi

Pakume teie meeskonnale koolitust, et tagada Microsoft Dynamics Marketing Automationi ja CRMi tõhus kasutamine, ning oleme valmis vastama küsimustele ja lahendama probleeme.

  • Optimeerimine

Toetame teid Microsoft Dynamicsi protsesside pidevas täiustamises, et saavutada teie ärieesmärgid.


Pakume laia valikut teenuseid, et aidata B2B-ettevõtetel rakendada Microsoft Dynamics Marketing Automation ja CRM:

  • Vajaduste analüüs

Analüüsime teie praeguseid turundus-, müügi- ja klienditeenindusprotsesse ning selgitame välja valdkonnad, kus Microsoft Dynamics võib pakkuda täiustusi ja tõhusust.

  • Süsteemi konfigureerimine

Me konfigureerime Microsoft Dynamics'i vastavalt teie konkreetsetele nõuetele ja tagame, et platvorm on optimaalselt kooskõlas teie ärieesmärkidega.

  • Andmete migreerimine

Aitame teil olemasolevad kliendiandmed ja turundusressursid Microsoft Dynamics'i süsteemi üle viia.

  • Integratsioon

Integreerime Microsoft Dynamics'i sujuvalt teie olemasolevasse IT-maastikku


Analüüsige oma kontaktide reaktsioone erinevatele turundustegevustele Dynamics 365 Marketingi abil. Üksikute meetmete mõju analüüsimiseks on saadaval üksikasjalikud vaated. See annab teile võimaluse pidevaks õppimiseks ja optimeerimiseks.

Näiteks hinnake, milliseid uudiskirju ja e-kirju olete saatnud. Analüüsige e-kirjaga saadetud linke. Soojuskaardi abil saate ülevaate, millistele linkidele klikiti kõige sagedamini. Lisaks saate üldvaate koos põhiliste tulemusnäitajate (KPI), 10 parima lingi, vastuse aja jooksul, geograafiliste andmete ja palju muud.

Sõltuvalt teie tegevusest saate laiendada oma analüüse statistika, analüüside ja KPIdega erinevatel tasanditel:

  • Kontaktid
  • Juhid
  • Segmendid
  • Klientide teekonnad
  • Maandumislehed
  • Vormid

mprofi AG, teie tehniline partner Microsoft Dynamics 365 Marketingi valdkonnas

Tänu eelnevale hoolikale vajaduste hindamisele teame, millised on teie ettevõtte konkreetsed nõuded turunduse automatiseerimise valdkonnas. Seejärel töötavad meie spetsialistid koos teiega struktureeritult ja kiirelt välja kasutusjuhud teie igapäevasest tegevusest, mis tuleb Dynamics 365 Marketingis kaardistada. Sobivad teie ettevõttele ja teie tööstusharule.

Teie kasu? Kogu turundusprotsessi tõhususe suurenemine kõigi vajalike rakenduste koondamise kaudu ühele platvormile.

Dynamics 365 turunduse automatiseerimise eelised lühidalt

Saatke oma klientidele ja potentsiaalsetele klientidele õiget teavet ja sobivaid sõnumeid õigel ajal ideaalse kanali kaudu:

Segmenteerige oma kliendid või kontaktid erinevate kriteeriumide alusel.

Võimaldage ja viige läbi rist- ja mitmekanalilist turundust

Automatiseerige korduvaid turundustegevusi

Planeerige ja avaldage postitusi sotsiaalvõrgustikes (sotsiaalmeedia)

Kas online, offline või hübriidüritused: Kulusid, osalejaid, esinejaid ja ruume saab hõlpsasti hallata

Selged armatuurlauad ja muud hinnangud aitavad teil jälgida kogu olulist teavet.

Kontaktide ajalugu kliendi kohta saab graafiliselt kuvada ja jälgida.

mprofi AG, teie tehniline partner Microsoft Dynamics 365 Marketingi jaoks

Tänu eelnevale hoolikale vajaduste hindamisele teame, millised on teie ettevõtte konkreetsed nõuded turunduse automatiseerimise valdkonnas. Seejärel töötavad meie spetsialistid koos teiega struktureeritult ja kiirelt välja kasutusjuhud teie igapäevasest tegevusest, mis tuleb Dynamics 365 Marketingis kaardistada. Sobivad teie ettevõttele ja teie tööstusharule.

Teie kasu? Kogu turundusprotsessi tõhususe suurenemine kõigi vajalike rakenduste koondamise kaudu ühele platvormile.

Analüüs ja hindamine

Analüüsige oma kontaktide reaktsioone erinevatele turundustegevustele Dynamics 365 Marketingi abil. Üksikute meetmete mõju analüüsimiseks on saadaval üksikasjalikud vaated. See annab teile võimaluse pidevaks õppimiseks ja optimeerimiseks.

Näiteks hinnake, milliseid uudiskirju ja e-kirju olete saatnud. Analüüsige e-kirjaga saadetud linke. Soojuskaardi abil saate ülevaate, millistele linkidele klikiti kõige sagedamini. Lisaks saate üldvaate koos põhiliste tulemusnäitajate (KPI), 10 parima lingi, vastuse aja jooksul, geograafiliste andmete ja palju muud.

Sõltuvalt teie tegevusest saate laiendada oma analüüse statistika, analüüside ja KPIdega erinevatel tasanditel:

kontaktid

juhid

segmendid

klientide teekonnad

maandumislehed

vormid