Please enter a search term:

  • Turunduse automatiseerimine

    Suurendage sihtotstarbeliste ja kohandatud turundustegevuste abil oma kontaktide arvu ja suurendage müüki.

    Automatiseerimisteenused:

Automatiseerida turundusprotsesse

Turunduse automatiseerimine, mida nimetatakse ka turunduse automatiseerimiseks, on tarkvarapõhine meetod turundus- ja müügiprotsesside automatiseerimiseks. Selle protsessi käigus rikastatakse kasutajate profiilid nende käitumise põhjal saadud teabega, et luua automatiseeritud kampaaniaprotsessid personaliseeritud suhtluseks. Potentsiaalsete, kvalifitseeritud uute klientide (nn liiderite) arvu suurendamine on üks turunduse automatiseerimise eesmärkidest.

Milliseid probleeme saab turundusautomaatika abil lahendada?

Inimeste käitumine ostude tegemisel on muutunud. Internet mängib tänapäeval enamiku ostuotsuste tegemisel olulist rolli. Tuhanded potentsiaalsed kliendid otsivad tõenäoliselt internetis teie tooteid ja lahendusi. Siin ongi probleem:

  • See, et neid inimesi ei olegi nii lihtne teie veebilehele saada.
  • Kui te olete oma veebisaidil, ei ole nende inimestega lihtne kontakti saada.
  • Et ei ole lihtne välja filtreerida ostuhimulisi kontakte, häid juhtumeid.
  • Ja et õige aja tuvastamine, mil potentsiaalne klient on valmis ostma, ei ole lihtne.

Turundusautomaatika on lahendus sellele probleemile.

Meie turunduse automatiseerimise vahendid aitavad teil optimeerida oma turundusprotsessi, rakendades automaatselt õigeid tegevusi iga kliendi huvide alusel - näiteks sobitades tooteid või uudiskirja teemasid ostuhuvi alusel.

Turunduse automatiseerimise juhtumiuuringud


Tehnoloogiaettevõte parandab turunduse automatiseerimise abil juhtimiste haldamist

Tehnoloogiaettevõte kasutas turunduse automatiseerimist, et parandada oma juhtimiste haldamist. See hõlmas potentsiaalsete klientide püüdmist ning nende kvalifitseerimist ja kasvatamist automatiseeritud protsesside abil. See võimaldas ettevõttel tõhusamalt suunata potentsiaalseid kliente ja muuta nad kiiremini klientideks.

Turunduse automatiseerimise abil suutis ettevõte optimeerida ka oma juhtimiste haldamise protsesse ja säästa ressursse. Samuti tugevnes kliendilojaalsus, kuna potentsiaalseid kliente saadeti sihipärase juhtimishoolduse kaudu kogu ostuotsuse tegemise protsessi jooksul.

Kokkuvõttes suutis ettevõte turunduse automatiseerimise abil tõsta müügikvaliteeti 35 protsenti ja lühendada müügitsükleid 20 protsenti.


Tarkvarafirma suurendab konversioone automatiseeritud e-posti kampaaniate abil

Tarkvarafirma kasutas turunduse automatiseerimist, et automatiseerida ja personaliseerida oma e-posti turunduskampaaniaid. See hõlmas automaatsete e-kirjade loomist, mis olid kohandatud vastavalt vastuvõtjate individuaalsele käitumisele ja huvidele. Sihtotstarbelise lead-nurturingi abil toodi potentsiaalsed kliendid järk-järgult ostule lähemale.

Tänu sihipärasele lähenemisviisile suutis ettevõte märkimisväärselt suurendada e-kirjade avamise ja läbilugemise määra. Samuti suurenes konversioonimäär, sest potentsiaalsetele klientidele esitati asjakohast teavet ja pakkumisi. Üldiselt suutis ettevõte turunduse automatiseerimise abil suurendada konversioone 25 protsendi võrra.


Finantsteenuste pakkuja kasutab veebilehe sisu isikupärastamiseks turunduse automatiseerimist

Üks finantsteenuste pakkuja kasutas turunduse automatiseerimist, et parandada veebisaidi sisu personaliseerimist. Automaatseid protsesse kasutati veebilehe sisu dünaamiliseks genereerimiseks ja selle kohandamiseks külastajale. See võimaldas kasutajaid isikupärastatud sisu kaudu kõnetada ja parandas kasutajakogemust.

Turunduse automatiseerimise abil suutis finantsteenuste pakkuja ka suurendada külastajate kaasatust veebisaidil. Samuti suurenes juhtide genereerimine, kuna veebisaidi külastajad olid personaalse sisu kaudu paremini suunatud.

Üldiselt suutis finantsteenuste pakkuja turunduse automatiseerimise abil suurendada konversioonimäära 15 protsenti ja suurendada veebisaidil veedetud aega 25 protsenti.

Tooted, mida me kasutame turunduse automatiseerimiseks

Mautic

Avatud lähtekoodiga pilvelahendus klientide paremaks teenindamiseks kõikides kanalites

Avasta Mautic
Marketo

Optimeerib juhtimiste haldamist, kanalite vahelist suhtlemist ja multi-touch atributsiooni.

Avasta Marketo
Pardot - Salesforce

Intuitiivne tööriist individuaalsete avalehtede ja vormide jaoks drag & drop'i abil

Avasta Pardot
Microsoft (MS) Dynamics

Ühendab ERP ja CRM ühes pilvekeskkonnas

Avastage MS Dynamics

Viited

CRM Finder Šveits
Hawa Sliding Solutions AG

Ühendus Microsoft Dynamics CRMiga