Meie tooted turunduse automatiseerimise valdkonnas
Meie turunduse automatiseerimise tooted aitavad teil oma klientide andmebaasi tõhusamalt kasutada ja pakkuda oma klientidele kohandatud pakkumisi. andmete suveräänsus ja andmete turvalisus on meie jaoks mprofi alati esmatähtis. Seepärast kasutame ainult tooteid, mis tagavad teie andmete turvalisuse.
Mautic
Avatud lähtekoodiga pilvelahendus klientide paremaks teenindamiseks kõikides kanalites
Marketo
Optimeerib juhtimiste haldamist, kanalite vahelist suhtlemist ja multi-touch atributsiooni.
Pardot - Salesforce
Intuitiivne tööriist individuaalsete avalehtede ja vormide jaoks drag & drop'i abil
Kampaania monitor
Campaign Monitor on turunduse automatiseerimise platvorm, mis on loodud spetsiaalselt B2B ettevõtetele. See võimaldab teil tõhusalt hallata oma turunduskampaaniaid, luua kliendisuhteid ning saavutada oma müügi- ja turunduseesmärke.
Inxmail
Kasutage oma toodete või teenuste reklaamimiseks Internetis veebireklaamitooted. Digitaalse reklaami lahenduste hulka kuuluvad ekraanireklaam, otsingumootorireklaam, sotsiaalmeedia reklaam, partneriturundus ja e-turundus. Eesmärgiks on suurendada nähtavust, ulatust ja konversioone, et lõppkokkuvõttes suurendada müüki.
Digitaliseerimise ajastul on turunduse automatiseerimissüsteemid veebiturundusvahendiks. Need vahendid võimaldavad müügi ja turunduse sujuvat koordineerimist ning seega digitaalse struktuurimuutuse kasutamist ettevõtte kasuks. Turundusautomaatika on ideaalne lahendus ka väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele (VKEd) B2B- ja B2C-segmendis, mille tooted vajavad erilist selgitustööd.
Turundusautomaatika automatiseerib kõik korduvad ülesanded nendes valdkondades või teeb andmed kättesaadavaks edasiste protsesside jaoks.
Turunduse automatiseerimise määratlus
Turunduse automatiseerimise all mõistetakse laias laastus integreeritud tarkvara koos veebi jälgimisega, mis automatiseerib korduvaid turundusülesandeid, olgu selleks siis arukas e-kiri, SMS või sotsiaalmeedia.
Turundusautomaatika ei ole aga mitte ainult organisatsioonilise liidesena väga oluline. Samal ajal tuleb neid tarkvarasüsteeme mõista kui intelligentseid analüüsivahendeid automatiseerimiseks. Neid saab kasutada nii veebisaidi külastajate tuvastamiseks kui ka juhtide genereerimiseks, juhtide hindamiseks ja paljudeks muudeks reaalajas toimuvateks protsessideks. Lisaks e-posti aadresside kogumisele hoolitsevad turunduse automatiseerimise süsteemid samal ajal ka juhtide kasvatamise eest intelligentse e-turunduse kaudu.
Turunduse automatiseerimise süsteemid erinevad e-posti süsteemidest selle poolest, et andmeid ei salvestata nimekirjas. Andmeid hoitakse andmebaasis. Nii on võimalik näha andmete kõige olulisemaid omadusi ühe pilguga. Lisaväärtuse täiendavaks suurendamiseks on see andmebaas liidesega ühendatud CRM-iga. Nende turundusautomaatika vahendite põhielementide osakaal ja küpsus on sõltuvalt teenusepakkujast erinev. Seetõttu on vajalik hoolikas eelvalik.
Turunduse automatiseerimine on kaasaegse turunduse oluline osa ning paljud B2B-ettevõtted kasutavad seda oma turundusstrateegiate optimeerimiseks ja automatiseerimiseks. See on tehnoloogia, mis võimaldab ettevõtetel automatiseerida ja personaliseerida oma turundustegevust, et suhelda tõhusamalt oma klientide ja potentsiaalsete klientidega.
Turunduse automatiseerimise rakendusvaldkonnad
- Juhtimine
Juhtide haldamisel registreeritakse ja kvalifitseeritakse huvitatud isikud ja potentsiaalsed kliendid ning hallatakse neid automatiseeritud protsesside abil. See võimaldab potentsiaalsete klientide sihtotstarbelisemat kõnetamist ja nende kiiremat konverteerimist.
- E-posti turundus
Turunduse automatiseerimise abil saab luua personaliseeritud e-kirju, mis on kohandatud vastavalt saaja individuaalsetele vajadustele ja huvidele. See võib suurendada e-kirjade avamise ja klikkimise määra ning saavutada suurema konversioonimäära.
- Veebisaidi sisu personaliseerimine
Turunduse automatiseerimise abil saab dünaamiliselt luua veebilehe külastajale kohandatud sisu. See võib kaasa tuua suurema suhtluse ja parema kasutajakogemuse.
- Lead Nurturing
Lead-nurturing tähendab potentsiaalsete klientide saatmist kogu ostuotsuse tegemise protsessi vältel ning neile asjakohase teabe ja pakkumiste pakkumist. Automatiseeritud protsesside abil saab luua individuaalseid ja personaliseeritud kampaaniaid, mis on kohandatud vastavalt potentsiaalse kliendi vajadustele ja käitumisele.
- Sotsiaalmeedia turundus
Eesmärk on siinkohal sisu sihipärane paigutamine ja reklaamimine üksikutes kanalites. Automatiseeritud protsesse saab kasutada individuaalsete sihtrühmade käsitlemiseks ja täpselt kohandatud sisu loomiseks.
- Lead scoring
Lead sourcing'i puhul hinnatakse ja kvalifitseeritakse potentsiaalseid kliente teatud kriteeriumide alusel. Automatiseeritud protsesside abil saab määratleda individuaalsed hindamiskriteeriumid, mis on kohandatud ettevõtte individuaalsetele vajadustele.
Meie teadmised turunduse automatiseerimisest
Lisateave meie kogemuste kohta turundusprotsesside automatiseerimisel ja juhtimiste genereerimise optimeerimisel.
