Please enter a search term:

  • Keemia- ja farmaatsiatööstus

    Kuna tegemist on kahe kõige kiiremini kasvava tööstusharuga maailmas, on digitaliseerimine läbimas kõiki sektoreid, alates farmaatsialogistikast kuni täiesti uute tootmisviisideni toodete valmistamiseks 3D-printimise jne kaudu.

    Avasta nüüd!

Keemia- ja farmaatsiatööstus

Keemia- ja farmaatsiatööstus on Saksamaa suuruselt kolmas tööstussektor autotööstuse ja masinatööstuse järel, mõõdetuna tootmise ja tööhõive, aga ka teadus- ja arendustegevusele tehtavate kulutuste poolest. Šveitsis on mõlemad tööstusharud koos kõige olulisem sektor Šveitsi ekspordimajanduses. Ainuüksi keemiatööstus eksportis 2021. aastal tooteid ligikaudu 21,91 miljardi euro väärtuses.

Tööstust iseloomustavad tugevalt väikesed ja keskmise suurusega ettevõtted. Saksamaal on 92 % ettevõtetest vähem kui 500 töötajaga. Tööstus 4.0 küsimused on siin veelgi pakilisemad. Automatiseerimine ja protsesside standardiseerimine on farmaatsiatööstuses kesksed teemad. Füüsiliste ja virtuaalsete objektide võrgustumine, robootika ja tehisintellekt on keemiatööstuse kesksed teemad. Siin peavad VKEd kiiresti kohanema, et tulevikus turul püsima jääda.

mprofi tunneb nende murrangutega kaasnevaid lõkse ja väljakutseid ning töötab teie jaoks välja sobivad strateegiad. Võtke meiega ühendust.


Digitaliseerimise rakendusvaldkonnad keemia- ja farmaatsiatööstuses

Keemia- ja farmaatsiatööstus on üks olulisemaid ja uuenduslikumaid tööstusharusid kogu maailmas. Siin arendatakse, toodetakse ja turustatakse tooteid, mis mängivad inimeste tervise ja heaolu seisukohalt olulist rolli. Arvestades kasvavat globaliseerumist, kasvavat konkurentsisurvet ja muutuvaid kliendivajadusi, on digitaliseerimine muutunud selles tööstusharus väga oluliseks.

Järgnevalt anname teile ülevaate digitaliseerimise võimalustest ja rakendusvaldkondadest keemia- ja farmaatsiatööstuses:

Kokkuvõte

Üldiselt pakub digitaliseerimine keemia- ja farmaatsiatööstuses mitmeid eeliseid. See võib aidata optimeerida tootmisprotsesse, parandada toodete kvaliteeti, vähendada kulusid ja suurendada patsientide ohutust. Selle sektori B2B-ettevõtted peaksid kasutama digitaliseerimise võimalusi, et jääda konkurentsivõimeliseks ja tulevikukindlaks.