Please enter a search term:

  • Disainibüroo

    Mis teeb hea disaini? Sellele küsimusele on raske vastata universaalselt. Meie jaoks on niikuinii teine vastus olulisem. Nimelt see, mis vastab teie väga spetsiifilistele vajadustele.

    Avasta nüüd

Teie disainibüroo eripärase välimuse jaoks

Meie jaoks läheb disain kaugemale ettevõtte visuaalse väljanägemise loomisest. Meie disainiteenuste hulka kuulub terve rida disainiga seotud teenuseid: alates brändingust, millega anname teie ettevõtte ettevõtte identiteedile (CI ja CD) näo, illustratsioonidest, mis tagavad loomingulise välimuse kõigil reklaammaterjalidel, kuni kasutajaliidese disainini, millega kujundame kasutajaliideseid kasutajasõbralikult ja järjepidevalt. Mis on ühist meie kõigi disainiteenuste puhul: Need põhinevad hästi põhjendatud kujunduskontseptsioonidel, tagavad teie klientide seas kõrge tuntuse ja on kooskõlas teie ettevõtte ettevõtte identiteediga. Näitame teile hea meelega, millist mõju võib hästi läbimõeldud disain avaldada brändi positsioneerimisele, trükistele, näiteks brošüüridele, või isegi esitlustele veebimaailmas. Koostöös teiega loome esitlused, mis keskenduvad teie tugevatele külgedele ja jätavad klientidele eksimatu mulje.


Veebisait on muutunud kõige olulisemaks digitaalseks kommunikatsioonivahendiks.

Kas teie veebisait vastab ikka veel klientide kasvavatele disaininõuetele? Kas pakute oma klientidele lihtsalt fakte internetis või loote neile tervikliku kogemuse? Loomingulise veebiagentuurina toetame teid nii visuaalselt kui ka funktsionaalselt ja struktuuriliselt teie veebilehe kujundamisel. Esteetilise ja kasutajasõbraliku veebidisaini ning tipptasemel veebiprogrammeerimisega muudame teie brändi digitaalseks elamuseks.


Disaini kontseptsioon


Digitaalsete toodete vastavusse viimine kasutajatega ja nende pikaajaline pühendumine tootele! Kasutajakogemuse disain puudutab digitaalseid tooteid, näiteks veebisaite ja rakendusi. Keskendutakse mitte eelkõige visuaalsele disainile, vaid kasutajakogemusele (UX), st kasutajakogemusele enne toote kasutamist, selle ajal ja pärast seda. Kasutajakogemuse disain on seega väga oluline ja otsustab, kas digitaalsed tooted meeldivad või mitte. Lisaks aktiivsele kasutajakogemusele on olulised ka emotsionaalsed aspektid, sest kliendid tegelevad tootega mõnda aega enne selle ostmist ja kasutamist. Seepärast teeme me aadressil mprofi kõik endast oleneva, et optimeerida kasutajakogemust kogu kliendi teekonna jooksul: Alates esialgsest teabe kogumisest toote kohta kuni selle kestva kasutamise ja sellega kaasneva toeni. Disain ja kogemus peavad vastama ootustele! Kasutajate ootused kasvavad pidevalt tänu tehnoloogia arengule ja suurenevale konkurentsile paljudes tööstusharudes. Positiivne kasutajakogemus on tähtsam kui kunagi varem, et pakkuda kaasaegseid ja jätkusuutlikke tooteid ja teenuseid. Me toetame teid selles protsessis, uurides intensiivselt teie sihtrühmi ja kliente ning teie pakkumist. Nii õnnestub meil muuta kasutatavus kasutajasõbralikuks kõigis puutepunktides. Tulemuseks on rahulolevad kliendid, kes naudivad teiega suhtlemist ning jäävad teie ettevõttele ja toodetele pikema aja jooksul lojaalseks.



Selgitage nõuded ja ootused analüüside abil! Põhjalikud analüüsid on optimaalse infoarhitektuuriga professionaalse UX-disaini eelduseks. Selgitame kasutajauuringute abil välja teie sihtrühma kasutajakäitumise. Seejuures kasutame erinevaid personasid. Need on erinevate potentsiaalsete kasutajate koondatud omadused, et selgitada ootusi ja nõudeid. Nende tulemuste põhjal koostame veebisaitide ja rakenduste visualiseeringud, mida seejärel intensiivselt testitakse. Sellest saadud teadmised on omakorda aluseks edasistele kasutajakogemuse optimeerimistele ja lõpuks tõeliselt veenvale kontseptsioonile - nii kasutaja kui ka ettevõtte seisukohast. Lisaväärtus, mis tasub end ära: Põhjaliku disainiprotsessi eelised on mitmekülgsed ja tasuvad teile pikemas perspektiivis ära. Saate kasu oma veebisaidi või rakenduse optimaalsest interaktsioonidisainist, mida on tõestanud mitmed kasutatavuse testid. Nõuetekohaselt kujundatud visuaalse platvormi funktsionaalsus võimaldab kasutajatel hõlpsasti saada täpselt vajalikku teavet või leida vajalikud tooted. Rahuldava kasutajakogemuse tulemuseks on positiivsem ettekujutus ettevõttest ja selle pakkumisest, mis omakorda mõjutab positiivselt ostukäitumist. Seega viib optimaalse kasutajakogemuse (UX) põhimõtteid tõhusalt ja jätkusuutlikult järgiv kujundus teie ettevõtte suurema edule.


Meie veebidisaini viited

Hawa Student Award
Hawa.com
Castioni kaablikanal
Hawa veebipood