Please enter a search term:

  • Digiteerimine Kinnisvara

    Kinnisvaratööstus, mida traditsiooniliselt iseloomustab isiklik kontakt, on muutumas. Virtuaalsed vaatamised, veebiportaalid, andmeanalüüsi vahendid ja tõhus kliendihaldus - digitaalne palett on lai. Rääkige meiega.

    Avasta nüüd!

Digitaliseerimine kinnisvaraturunduse, kinnisvara haldamise ja kinnisvarahalduse valdkonnas

DACH piirkond on rahvusvaheliste investorite jaoks kõige atraktiivsem kinnisvaraturg Euroopas. Isegi rahvusvahelised kriisid ei ole seni suutnud majade, maa, üürikorterite ja tööstushoonete turgu pärssida. Alates pandeemiast on selles sektoris, mida on traditsiooniliselt iseloomustanud isiklik kontakt, midagi muutunud; näiteks virtuaalsed vaatamised on muutunud standardiks või loomulikuks lisateenuseks.

Sarnaselt avalikule sektorile on sektor siiski veel suhteliselt tagasihoidlik investeerima digitaalsesse ümberkujundamisse. Kuid ka siin suudavad turul ellu jääda vaid need, kes investeerivad praegu.

Kinnisvara turustamine on digitaliseerimise tõttu muutumas revolutsiooniliselt. Kui varem olid reegliks reklaamid ajalehtedes ja ajakirjades, siis nüüd esitatakse kinnisvara üha enam internetis. Sellised platvormid nagu Immobilienscout24, Immowelt või Immonet on turu vallutanud ja pakuvad kiiret, sihtrühmadele suunatud kinnisvaraturundust. B2B-ettevõtted saavad siin tegutseda teenusepakkujatena ja anda oma panuse kinnisvara veebiturundusse.


Lahendused ja rakendusnäited

kinnisvaratööstuse digitaliseerimiseks

Digitaliseerimine muudab ka kinnisvaratööstust ja avab siinsetele ettevõtetele arvukalt võimalusi.

Järgnevalt anname teile ülevaate digitaliseerimise kõige olulisematest aspektidest kinnisvaratööstuses ja näitame, kuidas B2B-ettevõtted saavad sellest arengust kasu saada:

Kokkuvõte

Üldiselt pakub digitaliseerimine kinnisvarasektorile mitmeid võimalusi äriprotsesside optimeerimiseks, kulude vähendamiseks ja klienditeeninduse parandamiseks. Eriti ajal, mil kinnisvaratööstust iseloomustavad üha enam konkurents ja muutused, võib digitaliseerimine aidata anda ettevõtetele konkurentsieelise ja muuta nad tulevikuks sobivaks.